5 změn, které musíte udělat, abyste zhubli, pátá část: Buďte pánem své volby. Zbavte se viny.

V této sérii pěti mini článků se podíváme na to, jaké změny musíte udělat, abyste zhubli. V této, poslední, části se budeme zabývat mentálním aspektem a jeho významem při hubnutí.

Změnit své tělo je těžké a je jednodušší hodit to na někoho jiného, než vzít odpovědnost na sebe. Špatnou zprávou je, že sklon k selhání je přirozenou lidskou vlastností. Studie z roku 2012 zjistila, že zapisování si jídelníčku, nevynechávání jídla a nejedení venku bylo mnohem efektivnější pro hubnutí než jiné, klasičtější strategie při hubnutí. Například vynechávání jídel a omezování kalorií.

Tyto tři efektivní zvyky mají jednu společnouvěc - všechny vyžadují, abyste přijali odpovědnost za vaše rozhodnutí týkající se jídla. Například, když si zapisujete jídla, vidíte, co přesně jste snědli a sníte. Mnoho lidí si hledá výmluvy a neuvědomují si, že oni sami mají kontrolu nad tím, co si vloží do úst. Plánování toho co sníte, vám umožňuje být pánem své volby.

Světlou stránkou toho je, že to eliminuje pocity viny ohledně jídla. A to je klíčové, protože víme, že pocity viny jsou úzce propojeny se stresem a stres často spouští přejídání se nezdravými jídly.

Pár slov na závěr: Změnit své tělo není nikdy jednoduché, ale pokud máte zájem o dlouhodobý úspěch, těchto 5 tipů vám pomůže překonat nejběžnější nástrahy, které na všechny hubnoucí číhají. Využijte tyto na vědě založené tipy, abyste nastartovali zdravé zvyky, které mají na svědomí hubnutí bez námahy.

Nezmeškejte možnost využít 7 dní cvičení s trenérkou zdarma! Vyzkoušet
Posledně vytvořeny jídelníčky
Chci jídelníček zdarma
Jídelníček si vytvořil i Chci jídelníček zdarma